✓ Voor 23:59 Besteld? Volgende dag verwerkt! ✓ Gratis verzending vanaf €99,99 ✓ Niet goed? Geld terug garantie! ✓ Tot 14 dagen na ontvangst retourneren!

0

✓ Voor 23:59 Besteld? Volgende dag verwerkt! ✓ Gratis verzending vanaf €99,99 ✓ Niet goed? Geld terug garantie! ✓ Tot 14 dagen na ontvangst retourneren!

0

RETOURNEREN BIJ SNEAKERSPACT

Toch niet tevreden met het product? Binnen 14 dagen na ontvangst heb je de mogelijkheid om het product terug te sturen. Volg daarvoor de onderstaande stappen.

Inpakken

Het product moet veilig verpakt zijn & ongebruikt in de originele verpakking zitten. Voeg het uitgeprinte retourformulier bij de zending. Zonder dit formulier kan de verwerking langer duren of zelfs niet worden geregistreerd.

Terugsturen

De klant is verantwoordelijk voor het retourneren. Koop een verzendlabel bij het postkantoor of online (PostNL/DHL) en bevestig het label duidelijk op het pakket. Het retour adres staat op het retourformulier aangegeven.

Geld terug

Na ontvangst verwerken we de retourzending en betalen we het aankoopbedrag terug via de originele betaalmethode. Dit kan enkele dagen duren, maar we streven naar een zo snel mogelijke afhandeling van de retourbetaling.

Retour formulier moet verplicht aanwezig zijn in de retourzending

Download het retourformulier door op de onderstaande knop te klikken. Print het formulier uit en vul het naar waarheid in. Voeg het ingevulde formulier vervolgens toe aan de doos voordat je deze retourneert.

Meest gestelde vragen

Volg deze eenvoudige stappen:

a. Inpakken: Zorg dat het product veilig verpakt is, bij voorkeur in de originele doos. De inhoud moet in dezelfde staat zijn als bij ontvangst. Voeg het geprinte retourformulier toe.

b. Opsturen: Klanten zijn verantwoordelijk voor de retourzending. Koop een verzendlabel bij het postkantoor of online (PostNL/DHL). Bevestig het label duidelijk op het pakket.

c. Geld terug: Na ontvangst en verwerking wordt het aankoopbedrag teruggestort op de originele betaalmethode. Dit kan enkele dagen duren, afhankelijk van je betalingsprovider.

Je kunt een verzendlabel verkrijgen bij het dichtstbijzijnde postkantoor of online via diensten zoals PostNL of DHL

Ja, de klant is verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. Als de retourzending echter het gevolg is van een fout van onze kant, zullen wij deze kosten vergoeden.

Ja, klanten zijn verantwoordelijk voor het retourneren van producten.

Stuur de retourzending naar het adres dat vermeld staat op het retourformulier.

Wij streven ernaar om uw terugbetaling of omruiling zo snel mogelijk te verwerken, maar het kan tot 1-4 werkdagen duren voordat u uw terugbetaling ontvangt, afhankelijk van de verwerkingstijd van uw bank. Voor omruilingen kan de levertijd variëren, afhankelijk van uw locatie en beschikbaarheid van het gewenste artikel.

Ideal logo
Banccontact logo
Giropay logo
Apple Pay Logo
Mastercard Logo
×